Osnovna škola "Ivana Brlić - Mažuranić" Slavonski Brod

Škola u prirodi II dio

Autor: Edita Kovačević Orešić, 15. 6. 2013.

Škola u prirodi – Selce

Prije nekoliko mjeseci četvrti razredi naše šarene škole saznali su da idu u Školu u prirodi u Selce. Radosno smo iščekivali četvrtak 6.6.2013.g., jer je to bio dan našeg polaska.

Noć sa srijede na četvrtak smo jedva prespavali.
Autobus je kretao u 7h ujutro. Svi smo trebali doći 15 minuta ranije. Učiteljica je zapisala sve prisutne i uzela na čuvanje naš džeparac. Pozdravili smo se s roditeljima – bilo je tu i suza, no veselje je pobijedilo!

Pred sam polazak, ravnatelj nam je zaželio sretan put. U autobusu smo pjevali pjesme, spavali, grickali i, što je najbitnije, zabavljali se. Stali smo dva puta na toalet i kako bi pojeli nešto.

Nakon 6 sati vožnje, stigli smo na odredište, pred hotel „Varaždin“.

Na recepciji smo dobili ključeve soba. U svoje smo sobe ušli obasjani radošću. Raspakirali smo se. Odjenuli smo naše predivne kupaće kostime, namazali se kremom za sunčanje i pričekali učiteljičina daljnja uputstva. Učiteljica nas je obavijestila da ćemo ubrzo upoznati naše učitelje plivanja.
Bila su to dva učitelja: stariji-Marko i mlađi-Josip.

Učitelj Marko je podučavao plivače, a učitelj Josip – neplivače.

Kada smo po prvi puta trebali ući u vodu i pokazati što znamo, moram vam priznati – bilo nas je strah. Nismo znali kako da se ponašamo, kako da plivamo. Bili smo zbunjeni. Ali onda, kada smo ušli u vodu, sva trema je nestala. Učitelji su bili brižni i puni razumijevanja.
Ja sam bila u skupini neplivača, kod učitelja Josipa. On se s nama stalno šalio, pričao viceve i pjevao smiješne pjesme. Bilo je super!
Žalimo što nismo duže ostali. Naši vodiči su bili gospođa Ljubica i gospodin Robert.

Večera je bila u 19.30h. Imali smo švedski stol. Hrana je bila odlična!
Nakon večere išli smo u disko koji je bio u sklopu hotela. Tamo sam ja s dijelom svojih prijatelja otplesala naš razredni „plesni mix“ što je oduševilo prisutne.
Umorni od puta, otišli smo spavati.

Sljedeće jutro smo se probudili oko 6 sati i na doručku se dobro najeli. Nakon toga je bila škola plivanja pa ručak i onda posjet Crikvenici!

Tamo smo posjetili Aquarium, suvenirnicu i prošetali rivom. Vratili smo se pješice u Selce i razgovarali o ljepotama Crikvenice. Uslijedila je večera, a potom šetnja Selcem. Bilo je prekrasno i očaravajuće.

Sutradan smo posjetili Senj. Posjetili smo Gradski muzej i vratili se u prošlost Senja. Navečer smo imali „ženski izlazak“ jer je većina naših dečki ostala u hotelu gledati nogometnu utakmicu Hrvatska-Škotska.

Zabavljali smo se, jeli sladoled i pričali viceve. Moram vam priznati , 4.c razred su sami komičari!

Te večeri u disku spremalo se nekakvo iznenađenje. Mi za njega do zadnjeg trenutka nismo znali.
Jako sam se iznenadila kad sam vidjela da je to zapravo rođendanska zabava za moje prijatelje Luku (iz mog 4.a), Dominika (iz 4.b) i mene! Bilo nam je odlično! Plesali smo i pjevali.
„Torta“ je zapravo bila ukrašena kutija prepuna bombona. Puhali smo u 11 svjećica na njoj. Za darove smo dobili knjige, vrlo zanimljive i poučne!
Mislim da ćemo ovaj rođendan pamtiti do kraja života…

Sutradan, u nedjelju, posjetili smo Vrbnik na otoku Krku. Do tamo smo išli brodicom koja ima prozirno dno. To je bio pravi doživljaj!

Posjetili smo stari grad, jeli sladoled i, kao uvijek – zabavljali se!

Te večeri u disku je bila podjela diploma. Diplome su zaslužili svi koji su radosno sudjelovali u različitim sportskim aktivnostima i oni koji su naučili plivati. Čak je i učiteljica Mihaela (iz 4.c) dobila svoju diplomu jer je pobijedila u natjecanju – morala je hodajući u vreći i držeći jaje u žlici brzo prijeći s jedne strane diska na drugu. Jako smo bili ponosni na nju.

U ponedjeljak smo išli kući. Putem smo razgovarali o svemu što nam se dogodilo. Iako nam je žao što je sve to tako nekako brzo prošlo, nećemo ostati tužni – to nije kraj!

Ovo će naše putovanje (Škola u prirodi) uvijek ostati u našim srcima…

Anđela Ćurković, 4.a

Slike pogledajte u foto-galeriji.

Odluka o odabiru udzbenika[490].pdf

Zakoni i propisi u OŠ

> Yahoo

Osnovna škola "Ivana Brlić - Mažuranić" Slavonski Brod / Zagrebačka 78, HR-35000 Slavonski Brod / www.os-ibmazuranic-sb.skole.hr / skola@os-ibmazuranic-sb.skole.hr